Βιβλιο

Βιβλιο
ΜΕ αρέσει το βιβλίο ΑΦΟΥ!!! και η αγάπη μου αυτή με ώθησε στη δημιουργία αυτού του ιστολογίου όπου θα μοιράζομαι την αγάπη μου αυτή παρουσιάζοντας σας τις απόψεις μου για τα βιβλία που με ταξιδεύουν καθώς και προτάσεις ,νέες κυκλοφορίες καθιερωμένων και πρωτοεμφανιζόμενων συγγραφέων καθώς και βιβλιοπαρουσιάσεις στην πόλη μου Θεσσαλονίκη ΑΦΟΥ !!!

Πέμπτη 24 Μαΐου 2018

ΤΟ Ρ ΤΗΣ ΕΡΩΜΕΝΗΣ-ΕΙΡΗΝΗ ΒΑΡΔΑΚΗ-ΕΚΔΟΣΕΙΣ BELL

ΕΙΡΗΝΗ ΒΑΡΔΑΚΗ για το "Το Ρ της ερωμένης" από τις εκδόσεις Bell.
















"'Oταν σε θυμάμαι, όταν σε φέρνω στο μυαλό, ώρες που μαλακώνει η ψυχή μου και στρογγυλεύουν οι κοφτερές της άκρες, τούτες τις ώρες, που σα ζακέτα στο παγωμένο μου σώμα σε φορώ, σ΄ακούω να με ρωτάς ξανά. "πού πας; πού πας;" αχ! Ποτέ μου δεν ήξερα μαμά!"
 Θα ήταν τεράστια χαρά για μένα να μιλήσω με τους αναγνώστες της αγαπημένης μας ομάδας, και λέω θα ήταν... γιατί η ηρωίδα μας -η ερωμένη- θέλει να είναι εκείνη που θα πάρει τον λόγο. Στάθηκε αδύνατο να της προβάλω αντίρρηση, όταν τη γνωρίσετε θα κατάλαβετε τί εννοώ! Είμαι σίγουρη πως θα τα πάει καλύτερα από εμένα! Της δίνουμε το βήμα λοιπόν... ο λόγος στην Ευρυδίκη Καρνέζη!
"Η αλήθεια για μένα πάντα είχε το σχήμα ενός παράξενου δίπολου. Πάντα στη μια άκρη θα είχα την αλήθεια των άλλων και στην άλλη άκρη τη δική μου. Ποτέ δε συναντιόντουσαν, κι αυτό με έκανε να νοιώθω ακόμη πιο μόνη. Όσοι με ήξεραν έκαναν λάθος. Οι άντρες που με γνώρισαν έκαναν λάθος. Η μάνα που με γέννησε έκανε... μεγάλο λάθος! Ονομάζομαι Ευρυδίκη Καρνέζη. Η ζωή μου για τους περισσότερους μοιάζει με παραμύθι, εγώ όμως δεν πίστεψα ποτέ μου στα παραμύθια, ούτε θα ήμουν από αυτές που θα χάναν το γοβάκι τους!"
Το βιβλίο αυτό είναι η μονάδικη μου αλήθεια! Μη βιάζεστε... θα δυσκολευτείτε αρκετά να τη συλλάβετε! Κάποιοι είστε γεννημένοι για να κερδίζετε παρτίδες! Είμαι γεννημένη να τις κλέβω! Κρατήστε ανάσες για τον αιφνιδιασμό... κάποιοι κάνετε πάντα τα σωστά βήματα! Κάνω πάντα τα λάθος! Ω μη βιάζεστε... όταν θα φτάσουμε μαζί στο γκρεμό... εγώ θα έχω μεγαλύτερη εμπειρία στην πτώση! Μη μπερδευτείτε. Όταν κρατήσετε στα χέρια σας το "το ρ της ερωμένης" μη μείνετε απλώς στις σελίδες, μην κοιτάτε το χαρτί... την παίχτρια απέναντι σας κοιτάξτε!
"Όταν κατέβηκα τον βρήκα να παίζει σκάκι μόνος.
-Νόμιζα πως χρειάζεται δύο το σκάκι.
-νόμιζα πως το ξέρεις πως δεν έχω μόνον έναν εαυτό!
-μάλιστα... και ποιός κερδίζει; ο καλός ή ο κακός σου εαυτός;
- αυτή τη στιγμή ποιος σε κοιτάζει;
Το βλέμμα του με τρόμαξε. Έκρυψα την ταραχή μου και κοίταξα αμήχανα τα πιόνια. Λίγα δευτερόλεπτα αργότερα πήρα στα χέρια μου τη βασίλισσα και επιτέλους έριξα το βασιλιά."
Το έργο αυτό είναι εμπνευσμένο από μια δυνατή παρτίδα σκάκι. Έρχεται να παίξει με το μυαλό σας, να πειραματιστεί με τον ηλεκτρισμό του, να νοθεύσει τη χημεία του.
"Δηλητήριο! Αυτό σκέφτηκα! Δηλητήριο μέσα στη θεία κοινωνία!"
Δεν πρόκειται για ερωτικό βιβλίο, δεν είμαι τόσο συναισθηματική. Δεν πρόκειται για αμιγώς αστυνομικό έργο. Όταν γράφεις αστυνομικό, πρωταγωνιστής μοιραία είναι ο αστυνόμος. Δεν θα έκανα ποτέ κάτι τέτοιο, δεν είμαι με τους καλούς... Το έργο αυτό είναι μια δυνατή ιστορία που ακροβατεί ανάμεσα στο ψυχολογικό θρίλερ και το κοινωνικό δράμα, είναι σκληρές αλήθειες για εκείνους που δεν φοβούνται να τις κοιτάξουν κατάματα. Μιλά για μαριονέτες και για εκείνους που ελέγχουν τα σχοινιά. "Μη ψαρώνεις και μη μασάς! Λίγοι ξέρουν τί σημαίνει κουκλοθέατρο!" Όμως είναι και κάτι ακόμη -το πιο σημαντικό- είναι ένα έργο με δυνατή λογοτεχνία. Δεν απευθύνεται σε όλους, μα μόνο σε εκείνους που την εκτιμούν και την αγαπούν πραγματικά.
"Μπήκα μέσα σου, χώθηκα μέσα στα κύτταρα του εγκεφάλου σου. Σκεπάστηκα με τη μεμβράνη τους και προχώρησα ακόμη περισσότερο. Έφτασα στον πορφυρό πυρήνα, ζεστάθηκα από τη φωτιά δέχτηκα με ευφορία τη θέρμη. Τώρα εγώ σου δίνω την εντολή να με κοιτάς, βλέπω μέσα απο τα μάτια σου το είδωλο του εαυτού μου, για λίγο μπερδεύομαι στα κάτοπτρα. Λέω να φύγω... για λίγο... πριν το κάνω σου σβήνω όλους τους διακόπτες του μυαλού σου. Σα μωρό κλαψουρίζεις και ψάχνεις για ένα φως. Σφίγγεις με δύναμη το κεφάλι, χάνεις τα λογικά σου, τρελαίνεσαι!"
Μου είπαν πως η Κρυσταλλία αγαπήθηκε ως ηρωίδα, και πώς ρωτάτε τώρα για ποιόν λόγο πρέπει να αγαπήσετε εμένα. Μα είναι απλό... επειδή δεν έχετε άλλη επιλογή, επειδή το παιχνίδι είναι στημμένο, και τα φύλλα στο βιβλίο αυτό είναι σημαδεμένα! Με λένε Ευρυδίκη Καρνέζη, γράφτηκα για εσάς! Είναι τιμή μου που σας γνωρίζω!

Δείτε περισσότερα για το βιβλίο και τη συγγραφέα ΕΔΩ
Δύο φόνοι.Ένα ύποπτος. Μισή αλήθεια.
Με αντίπαλο την ερωμένη, το πρώτο που θα χάσεις είναι το μυαλό σου.
Η παρτίδα ξεκίνησε. Τα πιόνια θυσιάζονται. Αν θες να σωθεί ο βασιλιάς,
πρέπει να προστατέψεις τη βασίλισσά σου.
Αντέχεις να μπεις στο παιχνίδι;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου