Βιβλιο

Βιβλιο
ΜΕ αρέσει το βιβλίο ΑΦΟΥ!!! και η αγάπη μου αυτή με ώθησε στη δημιουργία αυτού του ιστολογίου όπου θα μοιράζομαι την αγάπη μου αυτή παρουσιάζοντας σας τις απόψεις μου για τα βιβλία που με ταξιδεύουν καθώς και προτάσεις ,νέες κυκλοφορίες καθιερωμένων και πρωτοεμφανιζόμενων συγγραφέων καθώς και βιβλιοπαρουσιάσεις στην πόλη μου Θεσσαλονίκη ΑΦΟΥ !!!

Παρασκευή 11 Μαΐου 2018

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ "Ο ΑΓΓΕΛΟΣ ΜΟΥ ΕΙΧΕ 2 ΟΨΕΙΣ" ΤΗΣ κ.ΕΛΙΣΑΒΕΤ ΓΚΑΚΙΔΟΥ ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ 17/5/2018 ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΜΑΣ ΑΦΟΥ!!!

Το βιβλιοπωλείο Πρωτοπορία και οι εκδόσεις Πηγή σας προσκαλούν στην παρουσίαση του μυθιστορήματος αισθητικής λογοτεχνίας της Ελισάβετ Γκακίδου με τίτλο


που θα γίνει στο χώρο του βιβλιοπωλείου την Πέμπτη 17 Μαΐου στις 7:00 μ.μ.

Ένα βιβλίο διανθισμένο με μουσικές διηγήσεις, που σκιαγραφεί την πορεία μιας ιδιαίτερης ανθρώπινης σχέσης φιλίας, ψυχικής επαφής και σωτηρίας, αγάπης και προδοσίας, εξιδανικευμένης και σφαλερής, όπως κάθε τι ανθρώπινο.

Για το βιβλίο θα μιλήσουν οι:
- Φωτεινή Κατσάλη, συγγραφέας, εικονογράφος και εικονολήπτρια
- Έλσα Παζολίδου, διαχειρίστρια της βιβλιοφιλικής ομάδας Βιβλιοαρώματα
 

Αποσπάσματα του βιβλίου διαβάζει ο Έκτωρ Καλούδης, ηθοποιός του ΚΘΒΕ.

Ποτέ δεν γνωρίζεις τι μπορεί να σου φέρει μια στιγμή, πόσο μάλιστα πολλές στιγμές μαζί. Πόσο μπορεί να καθορίσουν το μέλλον και τη ζωή σου… Για έναν έρωτα κάνουμε πολλά. Για μια φιλία; Και κάπως έτσι γεννήθηκε «Ο Άγγελος μου είχε 2 όψεις». Η Ροζάνθη είναι μια νεαρή κοπέλα που πάσχει από κατάθλιψη. Μέσα από τη μουσική του Άγγελου, που ακούει τυχαία, ξανασυναντιέται με τη ζωή και το χαμόγελο ανθίζει στα χείλη της. Ο Άγγελος, με τη μουσική του στην αρχή, και έπειτα με τη φυσική του παρουσία, κατάφερε να εγκλωβίσει μέσα της την τελευταία της ανάσα, πριν βουλιάξει στον δρόμο της ανυπαρξίας. Η επαφή και η γνωριμία τους εξελίσσεται σε μια δυνατή φιλία με πολλά σκαμπανεβάσματα, χαρές και λύπες. Φτάνουν στο σημείο που τα λόγια είναι περιττά μεταξύ τους και επικοινωνούν μέσα από τις σκέψεις και τα συναισθήματα. Η ισορροπία είναι πολύ λεπτή και η προδοσία του φίλου-αδελφού τη στέλνει πίσω στα δίχτυα της κατάθλιψης. Θα καταφέρει να ξεφύγει από αυτήν για δεύτερη φορά, αλλάζοντάς την ριζικά; Οι άνθρωποι “γράφουν” μέσα μας, ανάλογα με τη χρονική στιγμή που διασταυρώνονται οι ζωές μας.

Μέχρι τότε ας γνωρίσουμε την συγγραφέα κ.Ελισάβετ Γκακίδου μέσω του βιογραφικού της και μερικών ερωτήσεων μου που με προθυμία δέχθηκε να απαντήσει και την ευχαριστώ πολύ!!!!



ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ
Η Ελισάβετ Γκακίδου γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη, όπου και επέστρεψε μετά από χρόνια διαμονής στην Αθήνα για σπουδές και εργασία. Σπούδασε Βρεφοκομία, Αισθητική και δημιουργία της δημόσιας εικόνας του ατόμου (Image making). H αγάπη της για την τέχνη, την οδήγησε στην παρακολούθηση πολλών σεμιναρίων χειροτεχνίας, κατασκευών και διδασκαλίας αυτών. Συμμετείχε σε ομάδες και εργαστήρια αυτογνωσίας για την εσωτερική ανάπτυξη και καλλιέργεια του ανθρώπου. Η επαγγελματική της σταδιοδρομία ακολούθησε τα στάδια των σπουδών της εξελικτικά και σήμερα μετράει χρόνια εμπειρίας εργασίας πάνω στη φροντίδα των νηπίων, σε κέντρα αισθητικής, στην εξατομικευμένη διαμόρφωση της εικόνας καλλιτεχνών και φυσικά στη διδασκαλία χειροτεχνίας και κατασκευών σε δήμους και πολιτιστικά κέντρα. Οι σπουδές της και η επαγγελματική της ενασχόληση είχαν πάντα να κάνουν με το στοιχείο του ανθρώπου, γύρω από το οποίο επικεντρώνεται και το το συγγραφικό της έργο.

ΕΡΩΤΗΣΗ:1)Σε ποια ηλικία ήταν η πρώτη επαφή σας με το βιβλίο. Θυμάστε το πρώτο βιβλίο που διαβάσατε;
Η περήφανη Πριγκίπισσα ήταν το πρώτο παραμύθι που «διάβαζα», πριν μάθω ανάγνωση. Χα, χα ήταν το αγαπημένο μου παραμύθι και το είχα μάθει παπαγαλία. Έπαιρνα το παραμύθι το άνοιγα κ το «διάβαζα» ξαφνιάζοντας τους γύρω μου.

ΕΡΩΤΗΣΗ:2) Έχετε συγκεκριμένη προτίμηση στα λογοτεχνικά σας αναγνώσματα;
Έχω προτίμηση σε αυτά που δεν διαβάζω. Δεν ακολουθώ τη μόδα της εποχής με τα θρίλερ κ τα βιβλία που ανήκουν στην κατηγορία του φανταστικού.

ΕΡΩΤΗΣΗ:3)Θα μπορούσατε να μου πείτε μερικούς από τους αγαπημένους σας συγγραφείς ή σας ...βάζω δύσκολα;
Κατά καιρούς μου αρέσουν πολλοί αλλά σταθερά αγαπώ τον Καζαντζάκη και την Αλκυόνη Παπαδάκη.

ΕΡΩΤΗΣΗ:4)Τι αποτέλεσε το έναυσμα για να ξεκινήσετε να γράφετε;
Τα πρώτα χτυποκάρδια της εφηβείας. Από τότε γράφω συνέχεια… Υπάρχουν τετράδια, ημερολόγια, γράμματα που με ακολουθούν στη πορεία της ζωής μου. Εκεί καταγράφω τα συναισθήματα και τα όνειρά μου.

ΕΡΩΤΗΣΗ:5)Πως ξεκίνησε η συγγραφή του βιβλίου σας  "Ο άγγελός μου είχε 2 όψεις' και γιατί επιλέξατε αυτόν τον τίτλο και αυτό το εξώφυλλο;
Από προσωπικά βιώματα και καταστάσεις που με ταλάνιζαν στη συγκεκριμένη περίοδο της ζωής μου. Δεν ήταν αυτός ο αρχικός τίτλος αλλά προέκυψε στην πορεία. Μου έστειλαν τέσσερις μακέτες εξώφυλλων αλλά εμένα μου «μίλησε» αυτό. Υπάρχει μια αστεία ιστορία γύρω από αυτό. Ζήτησα τη γνώμη ανδρών και γυναικών. Οι γυναίκες όλες επέλεξαν άλλο. Οι άντρες αυτό που και εμένα μου άρεσε. Τώρα πια όλοι μου λένε πως τους αρέσει.

ΕΡΩΤΗΣΗ:6)Μια και είναι το πρώτο σας βιβλίο και δεν γνωρίζουμε τη γραφή σας τι πιστεύεται ότι προκαλεί τον αναγνώστη να σας διαβάσει, να σας γνωρίσει? Το εξώφυλλο? Το οπισθόφυλλο? Πείτε μου δυο λόγια για την ιστορία.....
Και τα δύο αλλά νομίζω πως βαραίνει περισσότερο το οπισθόφυλλο. Ο υποψήφιος αναγνώστης θα διαβάσει:  
«Ποτέ δεν γνωρίζεις τι μπορεί να σου φέρει μια στιγμή, πόσο μάλιστα πολλές στιγμές μαζί. Πόσο μπορεί να καθορίσουν το μέλλον και τη ζωή σου… Για έναν έρωτα κάνουμε πολλά, για μια φιλία;
Και κάπως έτσι γεννήθηκε «Ο Άγγελος μου είχε 2 όψεις»
Η Ροζάνθη είναι μια νεαρή κοπέλα που πάσχει από κατάθλιψη. Μέσα από τη μουσική του Άγγελου που ακούει τυχαία, ξανασυναντιέται με τη ζωή και το χαμόγελο ανθίζει στα χείλη της.
Ο Άγγελος με τη μουσική του στην αρχή και μετά με τη φυσική παρουσία του κατάφερε να εγκλωβίσει μέσα της, ίσως την τελευταία της ανάσα, πριν βουλιάξει στον δρόμο της ανυπαρξίας.
Η επαφή και η γνωριμία τους εξελίσσεται σε μια δυνατή φιλία με πολλά σκαμπανεβάσματα, χαρές και λύπες. Φτάνουν στο σημείο που τα λόγια είναι περιττά μεταξύ τους και επικοινωνούν μέσα από τις σκέψεις και τα συναισθήματα. Η   ισορροπία είναι πολύ λεπτή και η προδοσία του φίλου - αδελφού την στέλνει πίσω στα δίχτυα της κατάθλιψης. Θα καταφέρει να ξεφύγει από αυτήν για δεύτερη φορά; Η  συγκλονιστική εμπειρία που έζησε με τον Άγγελο, θα καταφέρει να την αλλάξει σαν άνθρωπο;
Οι άνθρωποι «γράφουν» μέσα μας, ανάλογα με τη χρονική στιγμή που διασταυρώνονται οι ζωές μας;»

ΕΡΩΤΗΣΗ:7)Ποιον ήρωα ξεχωρίζετε από το έργο σας και γιατί?
Αυτόν που ξεχωρίζω, δεν είναι πρωταγωνιστής αλλά του έχω αδυναμία είναι ο Νικηφόρος. Ίσως γιατί θα ήθελα και εγώ σαν άνθρωπος να έχω κάποια από τα εσωτερικά χαρίσματά του.

ΕΡΩΤΗΣΗ:8)Το τελευταίο σας δημιούργημα κυκλοφόρησε πρόσφατα, αλλά θα τολμήσω να ρωτήσω αν έχετε ήδη ξεκινήσει να προετοιμάζετε/γράφετε κάτι καινούριο? Μήπως έχετε και άλλες ανέκδοτες ιστορίες?
Ναι γράφω μια ερωτική ιστορία κ κάνω έρευνα για ένα τρίτο.

ΕΡΩΤΗΣΗ:9)Ποιο βιβλίο διαβάζετε αυτό το διάστημα;
Το άγριο θυμάρι της Ρόζαμουντ Πίλτσερ.

ΕΡΩΤΗΣΗ:10)Θα ήθελα να μοιραστείτε με τους αναγνώστες του blog μας, τη φράση που σας εκφράζει, το τραγούδι που σας αντιπροσωπεύει και την αγαπημένη σας ταινία. Ίσως  είναι περισσότερα από ένα, αλλά πείτε τα πρώτα που σας έρχονται στο μυαλό για το καθένα από αυτά..
Αγαπημένη μου φράση και μότο ζωής είναι κάτι που έγραψα γύρω στα είκοσι μου χρόνια: «Το χαμόγελο δεν κοστίζει τίποτα αλλά κερδίζει τα πάντα».
Αγαπημένο τραγούδι  το «Ζήσε» από τη φωνή της αγαπημένης μου τραγουδίστριας της  Ελευθερίας Αρβανιτάκη.
Αγαπημένη ταινία Μια βραδιά στο Notting Hill.

Σας ευχαριστώ για την φιλοξενεία
Ελισάβετ Γκακίδου


1 σχόλιο:

  1. Εγώ σας ευχαριστώ για την ευγένεια κ τη στήριξη. Να ξέρετε πως για εμάς τους πρωτοεμφανιζόμενους η δική σας στήριξη είναι πολύ σημαντική.Θα χαρώ να το διαβάσετε κ να εκφράσετε την άποψή σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή