Βιβλιο

Βιβλιο
ΜΕ αρέσει το βιβλίο ΑΦΟΥ!!! και η αγάπη μου αυτή με ώθησε στη δημιουργία αυτού του ιστολογίου όπου θα μοιράζομαι την αγάπη μου αυτή παρουσιάζοντας σας τις απόψεις μου για τα βιβλία που με ταξιδεύουν καθώς και προτάσεις ,νέες κυκλοφορίες καθιερωμένων και πρωτοεμφανιζόμενων συγγραφέων καθώς και βιβλιοπαρουσιάσεις στην πόλη μου Θεσσαλονίκη ΑΦΟΥ !!!

Δευτέρα 15 Ιανουαρίου 2018

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΚΛΗΡΩΣΗΣ ΒΙΒΛΙΟΥ "Η ΕΚΔΙΚΗΣΗ"-YRSA SIGURDARDOTTIR-ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ POCKET

Και ναι έχουμε τους νικητές!!!!! όπως μπορείτε να δείτε παρακάτω το πρόγραμμα  https://www.random.org/ ανέδειξε πρώτη νικήτρια την κ.Ερασμία Φερεντούρου η οποία και παρακαλώ να μου στείλει με μήνυμα στη σελίδα τα στοιχεία της!!Καλοδιάβαστο και πάντα τυχερή!!!!
και δεύτερη νικήτρια  την κ.Ελένη Μπόιτση  η οποία και παρακαλώ να μου στείλει με μήνυμα στη σελίδα τα στοιχεία της!!Καλοδιάβαστο και πάντα τυχερή!!!!
Ευχαριστούμε πάρα πολύ τις Εκδόσεις Μεταίχμιο - Ekdoseis Metaixmio!! για την προσφορά των αντιτύπων του βιβλίου Η ΕΚΔΙΚΗΣΗ της κ.Yrsa Sigurdardottir!!!

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΟΥΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΣΑΣ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΙΣ ΝΕΕΣ ΜΑΣ ΚΛΗΡΩΣΕΙΣ 

2 σχόλια: