Βιβλιο

Βιβλιο
ΜΕ αρέσει το βιβλίο ΑΦΟΥ!!! και η αγάπη μου αυτή με ώθησε στη δημιουργία αυτού του ιστολογίου όπου θα μοιράζομαι την αγάπη μου αυτή παρουσιάζοντας σας τις απόψεις μου για τα βιβλία που με ταξιδεύουν καθώς και προτάσεις ,νέες κυκλοφορίες καθιερωμένων και πρωτοεμφανιζόμενων συγγραφέων καθώς και βιβλιοπαρουσιάσεις στην πόλη μου Θεσσαλονίκη ΑΦΟΥ !!!

Τρίτη 26 Δεκεμβρίου 2017

ΒΙΒΙΑΝ ΦΟΡΤΗ-ΕΚΔΟΣΕΙΣ MOMENTUM

Είμαι η Δάφνη και σας εύχομαι ολόψυχα αυτή τη χρονιά να παλέψετε με θάρρος και με φως ενάντια στο όποιο «Έρεβος» ορατό ή αόρατο, εκτείνεται γύρω σας ή μέσα σας. Σας εύχομαι να φέρετε εις πέρας με επιτυχία κάθε «Άθλο» που θα κληθείτε να αντιμετωπίσετε, κατά την φετινή σας πορεία για την αυτοπραγμάτωση. Είθε στο τέλος αυτής της πορείας να βρίσκεται ο προσωπικός σας «Μύθος» και όταν φτάσετε εκεί … να τον ζήσετε στο έπακρον!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου