Βιβλιο

Βιβλιο
ΜΕ αρέσει το βιβλίο ΑΦΟΥ!!! και η αγάπη μου αυτή με ώθησε στη δημιουργία αυτού του ιστολογίου όπου θα μοιράζομαι την αγάπη μου αυτή παρουσιάζοντας σας τις απόψεις μου για τα βιβλία που με ταξιδεύουν καθώς και προτάσεις ,νέες κυκλοφορίες καθιερωμένων και πρωτοεμφανιζόμενων συγγραφέων καθώς και βιβλιοπαρουσιάσεις στην πόλη μου Θεσσαλονίκη ΑΦΟΥ !!!

Τετάρτη 27 Δεκεμβρίου 2017

ΚΛΑΙΡΗ ΘΕΟΔΩΡΟΥ-ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ

Με αρέσει το βιβλίο αφού…

Έχουμε Χριστούγεννα αφού! Κι αυτήν τη φορά αποφάσισα να αφήσω τους ήρωές μου στην ησυχία τους και να πάρω εγώ τη σκυτάλη των ευχών στα χέρια μου. Γιατί, όσο κι αν θα άρεσε σε πολλούς από αυτούς - ήδη είχαν αρχίσει να μαλλιοτραβιούνται και να με ζαλίζουν η Ειρήνη με την Αγγελική, ο Φίλιππος με τον Άρη, η Έλλη με τον Άλκη και ο Δημοσθένης με τη Σοφία - να επικοινωνήσουν για άλλη μια φορά μαζί σας τις άγιες τούτες μέρες, τους το ξέκοψα μαχαίρι.
- Έχουν και οι συγγραφείς ψυχή, τους είπα και έκλεισα επιδεικτικά τα αυτιά μου στις αγανακτισμένες διαμαρτυρίες τους.
Και αυτήν την ψυχή θέλω τώρα να μοιραστώ μαζί σας. Γιατί αυτό ακριβώς είναι τα Χριστούγεννα για εμένα, ένα υπέροχο μοίρασμα: ψυχής, ζωής, αγάπης, γέλιου, αγκαλιάς, χαράς! Εντάξει, και φαγητού και ποτού έως σκασμού. Ας αφήσουμε όμως τη «δίαιτα» και τις ενοχές για μετά. Για αργότερα. Γιατί τώρα αξίζει να τα ζήσουμε όλα στο έπακρο, στην υπερβολή. Να ξαναγίνουμε όλοι παιδιά, να μαγευτούμε από τα φωτάκια και από τα στολίδια, να χουχουλιάσουμε στα ζεστά χαζεύοντας τα πανέμορφα τυλιγμένα δώρα κάτω από το έλατο, να τραγουδήσουμε, να χορέψουμε, να ερωτευτούμε ξανά: τον εαυτό μας, τους γύρω μας, τη ζωή μας την ίδια!
Και, όταν όλο αυτό το φως των Χριστουγέννων κατακλύσει το είναι μας, γίνει ένα με εμάς και αρχίσει να ξεχειλίζει από κάθε πόρο του κορμιού μας, ας του επιτρέψουμε να εξαπλωθεί, να χαρίσει λάμψη, ζεστασιά και χαρά και σε άλλους ανθρώπους που δεν είναι εξίσου τυχεροί, που τα πράγματα για αυτούς δεν φαντάζουν και τόσο ρόδινα αυτές τις γιορτές. Είναι πιο όμορφα τα Χριστούγεννα, όταν βιώνεις και μοιράζεσαι την αγάπη, μην το ξεχνάτε!
Βοηθήστε αυτούς που έχουν ανάγκη, χαρίστε τους το πιο πολύτιμο δώρο: μια κίνηση αγάπης. Όσο μικρή κι αν είναι αυτή, η δύναμή της είναι τεράστια. Γιατί μονάχα αυτή μπορεί να εξαλείψει το φόβο και να ξαναφέρει την ελπίδα, να ζωντανέψει το χαμόγελο, να φωτίσει το σκοτάδι.
Καλά Χριστούγεννα, αγαπημένοι μου! Υπέροχες, μαγικές, μοναδικές γιορτές σε όλους!

ΚΛΑΙΡΗ ΘΕΟΔΩΡΟΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου