Βιβλιο

Βιβλιο
ΜΕ αρέσει το βιβλίο ΑΦΟΥ!!! και η αγάπη μου αυτή με ώθησε στη δημιουργία αυτού του ιστολογίου όπου θα μοιράζομαι την αγάπη μου αυτή παρουσιάζοντας σας τις απόψεις μου για τα βιβλία που με ταξιδεύουν καθώς και προτάσεις ,νέες κυκλοφορίες καθιερωμένων και πρωτοεμφανιζόμενων συγγραφέων καθώς και βιβλιοπαρουσιάσεις στην πόλη μου Θεσσαλονίκη ΑΦΟΥ !!!

Πέμπτη 28 Δεκεμβρίου 2017

ΝΑΝΤΙΑ ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΟΠΟΥΛΟΥ-ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ-ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΝΟΗ

Ονομάζομαι Ανδρέας Παπαδήμας και είμαι χάρτινος ήρωας του βιβλίου «Επάγγελμα Γραμματέας». Συγγραφέας του βιβλίου είναι η Νάντια Παπαθανασοπούλου και οι εκδόσεις που με τύπωσαν ακούνε στο όνομα: εκδόσεις Πνοή!
Θα ήθελα λόγω των ημερών να στείλω ευχές σε όλους εσάς που ζείτε εκεί έξω... στον πραγματικό κόσμο.
Εύχομαι λοιπόν για τη νέα χρονιά υγεία, αγάπη και ειρήνη στον κόσμο σας. Για να γίνει αυτό όμως όλα ξεκινούν από εσάς. Από τον καθένα σας. Ψάξτε μέσα σας το μικρό παιδί που κάθεται φοβισμένο από την κρίση που αντικρίζει. Κρίση οικονομική, κρίση αξιών.
Διαβάστε, αγαπήστε, ονειρευτείτε. Τίποτα δεν έχει τελειώσει όσο υπάρχουν όνειρα. Βάλτε στόχο τα όνειρά σας για το 2018! Γίνετε καλύτεροι άνθρωποι και δείξτε και στους άλλους πως να γίνουν. Η αγάπη μαθαίνεται και είναι μεταδοτική.
Και πάνω που πήγαινα να κλείσω τις ευχές μου έρχεται η γυναίκα μου η Δανάη και μουρμουράει πως μιλάω πάντα σαν ψυχολόγος (γιατί ψυχολόγος είμαι στο βιβλίο) και θέλει κι εκείνη να δώσει τις ευχές της σαν μια ταπεινή γραμματέας (γιατί γραμματέας είναι στο βιβλίο, αλλά καθόλου ταπεινή, πιστέψτε με). Αφήνω λοιπόν εκείνη να συνεχίσει.
Εύχομαι αυτά τα Χριστούγεννα να φέρουν χαμόγελα στα χείλη των ανθρώπων, χαμόγελα αληθινά σαν αυτά που σκορπίζουν τα παιδιά την κάθε τους μέρα. Εύχομαι οι καρδιές σας να φωτιστούν όπως φωτίζονται τα Χριστουγεννιάτικα δέντρα σας. Κάθε φωτάκι να γίνει παλμός ελπίδας για εσάς, σφυγμός χαράς για την οικογένειά σας.
Εύχομαι τα χέρια σας να γεμίσουν από ζεστά σώματα που θα σας αγκαλιάσουν, θα σας σφίξουν, θα σας κρατήσουν μέχρι να σας κοπεί η ανάσα. Καλά Χριστούγεννα και Ευτυχισμένος ο νέος χρόνος...

Τέσσερις γυναίκες διαφορετικής ηλικίας και οικογενειακής κατάστασης συναντιούνται σε τμήμα ομαδικής ψυχοθεραπείας. Αρχικά ο ψυχολόγος είναι ο μοναδικός συνδετικός τους κρίκος, αλλά στη συνέχεια τα μέλη της ομάδας ενώνονται με στενή φιλία. Στην πορεία των συνεδριών αποκαλύπτονται μυστικά, και όλες αναθεωρούν τις απόψεις τους για τη ζωή και τον έρωτα. Οι ρόλοι θεραπευτή και θεραπευόμενου χάνουν σταδιακά τη σημασία τους, καθώς ποι πέντε τους λειτουργούν ως ισότιμα μέλη, με στόχο να γίνει η ζωή τους πιο όμορφη και πιο γεμάτη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου