Βιβλιο

Βιβλιο
ΜΕ αρέσει το βιβλίο ΑΦΟΥ!!! και η αγάπη μου αυτή με ώθησε στη δημιουργία αυτού του ιστολογίου όπου θα μοιράζομαι την αγάπη μου αυτή παρουσιάζοντας σας τις απόψεις μου για τα βιβλία που με ταξιδεύουν καθώς και προτάσεις ,νέες κυκλοφορίες καθιερωμένων και πρωτοεμφανιζόμενων συγγραφέων καθώς και βιβλιοπαρουσιάσεις στην πόλη μου Θεσσαλονίκη ΑΦΟΥ !!!

Κυριακή 30 Ιουλίου 2017

ΞΕΠΕΡΝΑ ΤΟΝ ΦΟΒΟ ΖΗΣΕ ΤΟ ΘΑΥΜΑ-Γνωρίστε τη συγγραφέα του κ.Μαργαρίτα Αρβανίτη μέσω της συνέντευξης της στο blog μας ΑΦΟΥ!!!

Ένα θαύµα είναι η ζωή, που αξίζει να το ζήσουµε! Ξεπερνώντας εµπόδια, φόβους πραγµατικούς και πλασµατικούς, ο στόχος είναι όχι µόνο να ζήσουµε αλλά και να ευτυχήσουµε. Βασική προϋπόθεση η υγεία, την οποία θεωρούµε δεδοµένη µέχρι τη στιγµή που εισβάλλει το απροσδόκητο της απώλειάς της. Εφιαλτική η κατάσταση όταν μπροστά στην απειλή της Ύπαρξης, ενώ πιστεύαμε αυθαίρετα στον προσδόκιμο χρόνο ζωής αντιμετωπίζουμε αναπάντεχα το ενδεχόμενο να τελειώνει νωρίτερα. Διαπίστωση ιδιαίτερα βασανιστική όταν μας βρίσκει μπροστά σε όσα ποθήσαμε και δεν τα ζήσαμε. Ο φόβος είναι το πρώτο συναίσθηµα αφύπνισης για αντιµετώπιση της απειλής όταν το αυτονόητο αγαθό της Ύπαρξης γίνεται πλέον αγαθό διεκδίκησης µε αγώνα. Η Ελπίδα η ηρωίδα του βιβλίου, όταν της προκύπτει η απειλή Ca-μαστού, συνειδητοποιεί την αναγκαιότητα της προσωπικής παρέμβασης στη διαμόρφωση του επιθυμητού αποτελέσματος. Επεμβαίνει να ελέγξει τη μοίρα της. Επιστρατεύει τις δυνάμεις που έχει, οικοδομεί νέες εκεί που δεν έχει ενώ ακολουθεί παράλληλα την ενδεδειγμένη ιατροφαρμακευτική της αγωγή. Στην προσπάθειά της να σώσει το κορμί της, φροντίζει μη χάσει τη ψυχή της. Στρέφεται για στήριξη σε όσα καλά της συνέβησαν στο παρελθόν και στα πολύτιμα αγαθά που της προσφέρει το παρόν. Ο έρωτα , η αγάπη η φροντίδα για την οικογένεια η έννοια της να μη στερήσει τη μάνα από τα παιδιά της, η χαρά της δημιουργίας, και της επιθυμίας να ολοκληρώσει τον προορισμό της σε αυτή τη γη, της δίνουν άπειρους λόγους να θέλει να ζήσει! Αναζητά επίμονα νέες γνώσεις και χαρές για επαναπροσδιορισμούς αξιών, στάσεων και συμπεριφορών, με στόχο την ενδυνάμωση των αντιστάσεων απέναντι στα δύσκολα που τελειωμό δεν έχουν Εστιάζει στην αξία της κάθε στιγμής. Αναζητά την ουσία και την πληρότητα μέσα στην καθημερινότητά της καθώς στην απουσία τους όσα χρόνια και αν δοθούν πάλι λίγα θα είναι! Αν ήρθε ο φόβος, το θαύμα της ζωής να της στερήσει, αποφασισμένη είναι να το διεκδικήσει! Θα νικήσει; Πολύτιμο δώρο η ζωή αξίζει να το διεκδικούμε.

Ποια όμως είναι η κ.Μαργαρίτα Αρβανίτη;Ας την γνωρίσουμε μέσω του βιογραφικού της και μερικών ερωτήσεων  μου που με προθυμία δέχθηκε να απαντήσει και την ευχαριστώ πολύ!!!!!


ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ
Γεννήθηκα, σπούδασα και εργάστηκα στην Αθήνα όπου ζω μέχρι σήμερα με την οικογένεια μου. Είμαι παντρεμένη και μητέρα δύο παιδιών. Η αγάπη μου για τις τέχνες και τα γράμματα ξεκίνησε σαν ευχαρίστηση μέσα από τις σχολικές δραστηριότητες την οποία στήριξα μεγαλώνοντας με θεωρητικές σπουδές. Το πρώτο μου ποίημα σε παιδική ηλικία το ακολούθησαν πολλά άλλα με περιεχόμενο ανάλογο του προβληματισμού και των εμπειριών που συνακολουθούν τον άνθρωπος καθώς μεγαλώνει. Παράλληλα με την ποίηση ασχολήθηκα με την ζωγραφική, με σπουδές κιθάρας μοντέρνας και κλασσικής στο Εθνικό Ωδείο, εργάστηκα σαν μουσικός παραγωγό στο ραδιόφωνο και ασχολήθηκα θεωρητικά με το θέατρο και την εξέλιξή του. Η αγάπη μου για την φωτογραφία και την Αθήνα με οδήγησαν να ασχοληθώ για δέκα συνεχή χρόνια με την φωτογράφηση των ιστορικών – αρχαιολογικών χώρων καθώς και των μνημείων της πόλης. Ασχολήθηκα με την εκμάθηση της τουρκικής γλώσσας και την μετάφραση τουρκικών ποιημάτων του Ορχάν Βελί Κανίκ. Έχω ασχοληθεί με παρουσιάσεις βιβλίων και βιβλιοκριτικές. Είμαι μέλος της ΠΕΛ- Πανελλήνιας Ένωσης Λογοτεχνών. Η πρώτη ποιητική μου συλλογή «Ανεκπλήρωτοι Έρωτες» κυκλοφόρησαν από τις Εκδόσεις Ελληνική Πρωτοβουλία, η δεύτερη «Του Έρωτα και της Ζωής» κυκλοφορεί από τις Εκδόσεις Μ. Σιδέρη και ποιήματά μου περιέχονται στην Ποιητική Ανθολογία των εκδόσεων ΟΣΤΡΙΑ. Πρόσφατα κυκλοφόρησε το βιβλίο μου «Ξεπέρνα τον φόβο ζήσε το θαύμα» από τις εκδόσεις Μιχ.Σιδέρη το οποίο έχει τεθεί υπό την αιγίδα της Ουνέσκο, με οργάνωση της οποίας μαζί με τον εκδοτικό μου, έγινε και η πρώτη του παρουσίαση.

Δείτε το βίντεο της πρώτης παρουσίασης του βιβλίου στην Αθήνα:




ΕΡΩΤΗΣΗ:1)Σε ποια ηλικία ήταν η πρώτη επαφή σας με το βιβλίο. Θυμάστε το πρώτο βιβλίο που διαβάσατε. Μου έχει μείνει έντονα στη θύμηση σαν πρώτο παραμύθι «Ο Σταράκης», με ήρωα του ένα παιδί μικροσκοπικό σαν σταράκι, που κατάφερε να μεγαλώσει με τρόπο «μαγικό μετά από πολλές δυσκολίες και περιπέτειες που πέρασε, δίνοντάς μου μεγάλη χαρά,
Σαν ανάμνηση πρώτου βιβλίου, «μαγεία» ανάμικτη με προσπάθεια κατανόησης του περιεχομένου, ήταν « Ο ηλίθιος» του Ντοστογιέφσκι που διάβασα στις τελευταίες τάξεις του δημοτικού. ΕΡΩΤΗΣΗ:2)Βλέπουμε από το βιογραφικό σας ότι έχετε εκδώσει ήδη δύο ποιητικές συλλογές. Τι αποτέλεσε το έναυσμα για να ξεκινήσετε να γράψετε βιβλίο. Πάντα ένοιωθα την ανάγκη παράλληλα με τα ποιήματα να γράφω και να «σώζω» σκέψεις και συναισθήματά με λόγο πεζό. Συχνά επέστρεφα στα γραπτά μου με συγκίνηση για την «αθωότητα» του χθες, με επαναπροσδιορισμούς στάσεων και αξιών ζωής, με ανανεωμένες γνώσεις και καταγραφές απόψεων σύμφωνα με τα καινούρια δεδομένα που παρουσιάζει καθημερινά η ζωή σε μια προσπάθεια να ερμηνεύω τι συμβαίνει στον κόσμο γύρω μου και ποια είναι η δική μου θέση μέσα σε αυτόν. Μέχρι που έφτασε η στιγμή της ωρίμανσης να μοιραστώ τις σκέψεις μου με το βιβλίο αυτό.
ΕΡΩΤΗΣΗ:3)Τι σημαίνει για σας η συγγραφή ενός βιβλίου.
Πιστεύω προσωπικά ότι η συγγραφή είναι κοινωνικός προορισμός. Να μπορεί να μιλάει για τον άνθρωπο και την ζωή, όχι μόνο σαν τέρψη που εννοείται ότι είναι αναγκαία και απαραίτητη αλλά και σαν στόχος για καλύτερη ζωή. Η συγγραφή σαν μέρος της ανθρώπινη επικοινωνίας και της ελευθέρας διακίνησης ιδεών μπορεί να τέρψει να εμπνεύσει να προτείνει να εκπαιδεύσει και να παρακινήσει για καλύτερη ζωή με γνώσεις που συχνά ηθελημένα στερεί η παραπληροφόρηση στη θέση της πληροφόρησης. Έρχεται εκούσια ή ακούσια να διαμορφώσει χαρακτήρες στάσεις και αξίες ζωής, στο βαθμό που της αναλογεί. Είναι βέβαια και θέμα ευθύνης ή και οπτικής του συγγραφέα πώς θα θελήσει να χειριστεί την δυναμική αυτή που εμπεριέχει σαν συντελεστή του κοινωνικού γίγνεσθαι.

ΕΡΩΤΗΣΗ:4)Γιατί επιλέξατε αυτόν τον τίτλο. Που αποβλέπει η δική σας – προσωπική γραφή «Ήρωας » του βιβλίου μου είναι ο σύγχρονος άνθρωπος ο οποίος σαν ήρωας πραγματικός μέσα σε μία ιδιαίτερα δύσκολη έως εχθρική κοινωνική πραγματικότητα καλείται να ξεπεράσει φόβους και εμπόδια προκειμένου να ζήσει το θαύμα της δικής του ζωής. Σε αυτόν τον «ήρωα», που «κληρώθηκε» μέσα στην απεραντοσύνη της δημιουργίας να ζήσει το θαύμα της δικής του χρονικής στιγμής με «ταυτότητα» από γεννησιμιού του ως μοναδικός και ανεπανάληπτος, σε αυτόν τον ήρωα που δεν τον σέβεται η κοινωνία του όπως θα έπρεπε και παράλληλα με τα κοινωνικά, του προκύπτουν και δύσκολα προσωπικά προβλήματα, σε αυτόν απευθύνεται ο τίτλος «Ξεπέρνα τον φόβο, ζήσε το θαύμα» . Τίτλος- προτροπή, στήριξη και υπενθύμιση του ιερού χρέους να διεκδικήσει και να ζήσει τη πορεία του σε αυτή τη γη, όπως του αξίζει και του αναλογεί! ΕΡΩΤΗΣΗ:5)Ποιόν ήρωα ξεχωρίζετε στον βιβλίο σας και γιατί αυτό το εξώφυλλο; Γυναίκα θέλησα σαν κεντρική ηρωίδα του βιβλίου μου για να μπορέσω με αφορμή το πρόβλημα υγείας μαστού που καλείται να αντιμετωπίσει, να εστιάσω στην αναγκαιότητα πρόληψης Ca του μαστού για περισσότερη ευαισθητοποίηση των γυναικών που αποφεύγουν τον έλεγχο από τον φόβο των εξετάσεων και των αποτελεσμάτων της διάγνωσης. Γενικότερα θέλησα να επισημάνω την αξία της προληπτικής ιατρικής που σώζει ζωές όταν στην απουσία της χάνονται εκατομμύρια ψυχές κάθε χρόνο. Για να ευτυχίσουμε πρέπει πρώτα να ζήσουμε. Από τους ήρωες μου ξεχωρίζω την Ελπίδα γιατί είναι γενναία, αξιοπρεπής, γεμάτη αγάπη για την οικογένεια και τον κόσμο γύρω της. Αποφεύγει να επιβαρύνει ψυχολογικά τα αγαπημένα της πρόσωπα και στρέφεται στον εαυτό της για ενδυνάμωση των αντιστάσεών της απέναντι στα δύσκολα. Εκπροσωπεί την μαχητική αντιμετώπιση των δυσκολιών της ζωής και την προσωπική παρέμβαση που απαιτείται από τον καθένα μας προκειμένου να συντελέσει στα επιθυμητά της ψυχής του. Αντιπροσωπεύει τις αναζητήσεις του σύγχρονου ανθρώπου να κατακτήσει τη χαρά και να ζήσει χαμόγελα εκεί που δεν θεωρούνται αυτονόητο να υπάρχουν. Από τα πιο σημαντικά της στηρίγματα είναι η διαρκής αναζήτηση της γνώσης, για διαχωρισμό του ψεύδους από τη αλήθεια και επαναπροσδιορισμούς αξιών ζωής για καλύτερη ζωή. Επιδιώκει να κατανοήσει τι συμβαίνει και που βαδίζει η κοινωνία της καθώς η υγεία των πολιτών είναι άμεσα συνδεδεμένη με την εξυγίανση της. Στοχοπροσηλωμένη επιζητά τη νίκη για ολοκλήρωση του προορισμού της σε αυτή τη γη , σαν γυναίκα, σύζυγος , μητέρα , κόρη και σκεπτόμενος άνθρωπος, μέλος του κοινωνικού συνόλου. Το εξώφυλλο σε αρμονία με το περιεχόμενο επικοινωνεί την πρόληψη του Ca μαστού, με το σηματάκι που υπάρχει διακριτικά αντί του τόνου πάνω στην λέξη φόβος. Προτρέπει στο κοίταγμα του τριαντάφυλλου που συμβολίζει την ομορφιά την αισιοδοξίας της ζωής, αν και στηρίζεται στην παραμάνα που συμβολίζει τον πόνο. «Πόνος» είναι και ο τίτλος του πίνακα που μου παραχώρησε το δικαίωμα χρήσης ο διακεκριμένος ζωγράφος και δάσκαλός μου Αντώνης Απέργης, για την φιλοτέχνηση του εξωφύλλου. Μεγάλη χαρά και τιμή για μένα και ιδιαίτερης σημασίας γιατί έβλεπα να ζωγραφίζει τον πίνακα αυτόν όταν ήμουν μαθήτριά του.

ΕΡΩΤΗΣΗ:6)Γιατί πιστεύετε ότι αξίζει να διαβάσει κάποιος το βιβλίο σας.
Σέβεται και στηρίζει με αγάπη και γνώσεις τον σύγχρονο άνθρωπο, τα όνειρα και τον προορισμό του. Δεν προσπαθεί το βιβλίο να ταξιδέψει τον αναγνώστη σε μια «πτήση» πρόσκαιρης ευχαρίστησης, όσο διαρκεί το διάβασμά του και μακριά από τα προβλήματα του. Αντίθετα, «βουτάμε » παρέα με την Ελπίδα – συμβολικό το όνομά της- και τον αναγνώστη μέσα στα «βαθειά» και δύσκολα της ζωής, αφού έτσι κι αλλιώς υπάρχουν και δεν μπορούμε να τα αποφύγουμε, και αναζητάμε βήμα - βήμα να ανακαλύψουμε – κατακτήσουμε- ζήσουμε πιο «στέρεες» χαρές για στήριξη της ζωής μέσα στα δύσκολά της και όχι έξω και μακριά της. Αν και υπαρκτά τα προβλήματα στα οποία αναφέρεται το βιβλίο είναι έκδηλη σε κάθε του σειρά η στήριξη της «κατάφασης» της ζωής, η στήριξη της αισιοδοξίας. Απομυθοποιώ με την γραφή μου, αποδυναμώνω τον φόβο για υπαρκτά μεν και σοβαρά προβλήματα τα οποία όμως κρύβουν στον αντίποδά τους τα αντίθετά τους. Αφού όλα αλλάζουν γιατί όχι και τα δύσκολα! Η ζωή βάζει προβλήματα που μπορεί να λύσει! Οι στηρικτικές γνώσεις που περιέχει το βιβλίο μαζί με το ενδιαφέρον και τα συναισθήματα που πυροδοτούν τα σκηνικά ζωής, έρωτα, αγάπης, συντροφικότητας, δημιουργίας και αναζήτησης των ηρώων μέσα στις χαρές της καθημερινότητας να ζήσουν τα όνειρά τους, κάνει το βιβλίο να αξίζει να διαβαστεί.

ΕΡΩΤΗΣΗ:7)Μια και η πρωταγωνίστρια του βιβλίου σας είναι γυναίκα έχετε περάσει στην ζωή της βιογραφικά στοιχεία, αληθινά γεγονότα καταγραφή αληθινών συναισθημάτων ή είναι προϊόν μυθοπλασίας.
Επέλεξα να είναι προϊόν μυθοπλασίας για να μπορώ να φτάσω τα γεγονότα έως εκεί που ήθελα για στήριξη των μηνυμάτων μου. Το μυθιστόρημα όμως είναι γεμάτο από αξίες, στάσεις, γνωματεύσεις, συναισθήματα και νόμους της αληθινής ζωής, τις συμπεριφορές και επιδράσεις των οποίων για να μπορέσω να τις επικοινωνήσω χρειάστηκα το έμψυχο υλικό της μυθοπλασίας, τους ήρωες μου, οι οποίοι επωμίστηκαν ρόλους ανάλογους για την «δραματοποίηση» και επικοινωνία του περιεχομένου.
Εμπεριέχομαι και εγώ στο βιβλίο με την «φιλοσοφία» μου περί ζωή και θανάτου με στόχο τη καθημερινή εκπλήρωση μικρών και μεγάλων προορισμών οι οποίοι στο σύνολό τους συνθέτουν το θαύμα της ζωής όπως μας αξίζει να το ζήσουμε στην πορεία μας σε αυτή τη γη. Η συγγραφή αυτή είναι το δικό μου «λιθαράκι» προσφοράς μέσα στη γενικότερη κοινωνική προσπάθεια να έχουμε μια ζωή στα μέτρα της καρδιάς.


ΕΡΩΤΗΣΗ:8)Τελικά, συγγραφέας γεννιέσαι ή γίνεσαι;

Πιστεύω ότι ο συγγραφέας γίνεται, υπό προϋποθέσεις. Πρωταρχική προϋπόθεση είναι να διαθέτει «ψυχή», αγάπη για τον συνάνθρωπο για να μπορεί να στηρίξει το έργο του προκειμένου να το παραδώσει σε αυτόν. Διαφορετικά τι νόημα να του απευθύνει το έργο του. Για να τον θαυμάσει;
Αναγκαίο είναι να αποκτήσει στην εξελικτική του πορεία το κατάλληλο γλωσσικό «ένδυμα» ώστε να μπορεί να επικοινωνήσει όσα ο νους και η καρδιά του επιθυμεί με σαφήνεια για να είναι και κατανοητός. Αναγκαίο επίσης, να καλλιεργεί συνεχώς την τέχνη και τεχνική του λόγου σαν μέσα στήριξης του περιεχομένου, σε όποιο είδος γραπτού λόγου έχει στραφεί.
Το «ταλέντο» που συχνά επικαλούμαστε είναι να διαθέτεις μία ευχέρεια και από εκεί και πέρα με πολύ δουλειά και μεράκι να καλλιεργείς και να αναπτύσσεις τα μέσα έκφρασης και στήριξης του περιεχομένου που αυτό καθορίζει κυριαρχικά την επιτυχία συγγραφέα και βιβλίου.


ΕΡΩΤΗΣΗ:9)Πάρα πολλές οι εκδόσεις βιβλίων. Τι άποψη έχετε γι αυτό. Που οφείλεται η επιτυχία ενός βιβλίου.
Πιστεύω ότι όποιος θέλει, μπορεί να γράφει. Και να εκδίδει επίσης αν μπορεί. Υπέροχη απασχόληση. Εκτόνωση προσωπική, ή ευρύτερα κοινωνική. Από κει και πέρα η ζωή κρίνει αν το συγκεκριμένο γραπτό μπορεί να εκφράζει, τέρπει, ικανοποιεί πολλές ή λίγες καρδιές, πέρα των προθέσεων του συγγραφέα. Τι είναι καλό, ποιοτικό, άξιο κλπ. κλπ. ναι μεν υπάρχουν κάποιες γενικές αρχές, είναι όμως πολύ υποκειμενική η εκτίμηση τους. Το αναγνωστικό κοινό έχει διαστρωματώσεις όπως και η κοινωνία οπότε οι παραλήπτες διαφέρουν βάσει της προσωπικής προτίμησης. Αν κάποιο βιβλίο του δόθηκε η δυνατότητα να απλωθεί στις αγορές, έχει και περισσότερες δυνατότητες από κάποιο άλλο που δεν διακινείται να γίνει γνωστό. Αν συγκεντρώσει και την προτίμηση πολλών αναγνωστών, τότε γίνεται και επιτυχία. Προσωρινή, αν έχει την πεπατημένη – δοκιμασμένη «αισθητική» με θέμα της «μόδας» ή διαχρονική αν έχει πάντα κάτι να λέει. Συμβαίνει κάποια βιβλία να γίνονται αμέσως γνωστά και αγαπημένα όταν κάποια άλλα ανακαλύπτονται εν καιρώ. Η σημασία εστιάζεται αν έχει θέμα- περιεχόμενο που μπορεί να στηρίξει το βιβλίο και λόγο ανάλογο να το υποστηρίξει.


ΕΡΩΤΗΣΗ:10)Έχετε συγκεκριμένη προτίμηση στα λογοτεχνικά σας αναγνώσματα;
Θα μπορούσατε να μου πείτε μερικούς από τους αγαπημένους σας συγγραφείς Ναι, μου αρέσει να διαβάζω βιβλία, θετικού προσανατολισμού, γνώσεων, γόνιμου προβληματισμού για να γίνομαι καλύτερος άνθρωπος, πιο ενημερωμένος, πιο δίκαιος, για μένα και τους συνανθρώπους μου. Να μπορώ ερμηνεύω την ζωή και τι συμβαίνει γύρω μου για σωστότερες επιλογές ζωής και αποφυγής μη γίνομαι άθελά μου μέσα στην κοινωνία μου συνένοχη σε όσα δύσκολα συμβαίνουν και πληγώνουν την ποιότητα της ζωής μας. Από συγγραφείς κάποιοι που μου αρέσουν είναι ο Τζώρτζ Όργουελ, Ν. Καζαντζάκης, Νίκος Καββαδίας, Αλπ. Καμύ, Μ. Μπρεχτ , Ζακ Κοκτώ, θεατρικοί συγγραφείς και όσοι δεν μου δημιουργούν την αίσθηση ότι χάνω τον χρόνο μου διαβάζοντας τους.
ΕΡΩΤΗΣΗ:11)Το τελευταίο σας δημιούργημα κυκλοφόρησε πρόσφατα αλλά θα τολμήσω να ρωτήσω αν έχετε ήδη ξεκινήσει να προετοιμάζετε/γράφετε κάτι καινούριο.
Ήδη υπάρχει έτοιμη για έκδοση μία ακόμα ποιητική συλλογή που θα καθυστερήσουμε λίγο την κυκλοφορία της γιατί τώρα με απασχολεί το βιβλίο και η προώθησή του. Στόχος επιθυμητός είναι να φτάσουν τα μηνύματά του σε όσο περισσότερους παραλήπτες. Ευχαριστώ πολύ που συντελείται και εσείς σημαντικά με την συνέντευξή σας, προς αυτή την κατεύθυνση.

ΕΡΩΤΗΣΗ:12)Θα ήθελα να μοιραστείτε με τους αναγνώστες του blog μας, τη φράση που σας εκφράζει, το τραγούδι που σας αντιπροσωπεύει και την αγαπημένη σας ταινία. Ίσως είναι περισσότερα από ένα, αλλά πείτε τα πρώτα που σας έρχονται στο μυαλό για το καθένα από αυτά… Φράση…. «Λες ότι κουράστηκες. Δεν μπορείς άλλο πια να αγωνιστής. Άκου λοιπόν. Είτε φταις είτε όχι αν δεν μπορείς άλλο να παλέψεις θα πεθάνεις!» Μπέρλοτ Μπρεχτ. Τραγούδι… «Αν είσαι πλάι μου μπορώ το φόβο να νικήσω τον κόσμο ν’ αγαπήσω κι ίσως ν’ αγαπηθώ….. Αν είσαι πλάι μου μπορώ τη μάχη να κερδίσω να μην εγκαταλείψω να μην παγιδευτώ… Μόνος μου πως να πορευτώ και που να επιστρέψω ….χωρίς εσένα είμαι μισός κι ίσως να μην αντέξω.» Υπέροχο, Δ. Μητροπάνος στην ερμηνεία του. Ταινία… «Η μελωδία της Ευτυχίας» Αισθηματική ταινία που αγάπησα. Η αγάπη πολύτιμη στη ζωή μας. Μας δένει με την ζωή, μας δίνει άπειρους λόγους να θέλουμε να ζήσουμε. Νοιώθω και εγώ πολύ όμορφα που παντρεύτηκα τον έρωτα της ζωής μου και παραμένει. Ευχαριστώ πολύ όλους εσάς δημιουργούς και μέλη της ομάδας και του φιλόξενου eareseitobiblioafou.blogspot.gr. για την ευκαιρία που δώσατε σε μένα και το βιβλίο μου να μας γνωρίσει το αναγνωστικό σας κοινό. Εύχομαι από καρδιάς σε όλους Καλή συνέχεια με Υγεία και κάθε Επιτυχία στη δημιουργική σας πορεία που τόσα πολλά προσφέρει στο χώρο του βιβλίου!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου