Βιβλιο

Βιβλιο
ΜΕ αρέσει το βιβλίο ΑΦΟΥ!!! και η αγάπη μου αυτή με ώθησε στη δημιουργία αυτού του ιστολογίου όπου θα μοιράζομαι την αγάπη μου αυτή παρουσιάζοντας σας τις απόψεις μου για τα βιβλία που με ταξιδεύουν καθώς και προτάσεις ,νέες κυκλοφορίες καθιερωμένων και πρωτοεμφανιζόμενων συγγραφέων καθώς και βιβλιοπαρουσιάσεις στην πόλη μου Θεσσαλονίκη ΑΦΟΥ !!!

Πέμπτη 13 Ιουλίου 2017

ΑΚΑΤΑΜΑΧΗΤΟΣ-Γνωρίστε τη συγγραφέα του κ.Γεωργία Δεμίρη μέσω της συνέντευξης της στο blog μας ΑΦΟΥ!!!

Tο πρώτο πράγμα που παρατήρησα ήταν το ύψος του. Η ηλιοκαμένη πλάτη του ήταν γεμάτη μυς, το ίδιο και τα γραμμωμένα πόδια του, που ήταν μέσα στο νερό μέχρι τους αστραγάλους. Τα μαλλιά του ήταν κατάμαυρα και τα μπράτσα του μυώδη, όπως και το υπόλοιπο σώμα. Το πανέμορφο πλάσμα περπάτησε για λίγο στην όχθη, κι έπειτα, με μια δεξιοτεχνική κίνηση, βούτηξε στη λίμνη. Έδειχνε τόσο όμορφος, που για ένα λεπτό αναρωτήθηκα μήπως ήταν αποκύημα της φαντασίας μου… 

Η Αφροδίτη Μπεμπέκου είναι υπεύθυνη ελληνικού ρεπερτορίου σε μεγάλη δισκογραφική εταιρεία και ψάχνει απεγνωσμένα ένα καινούργιο ποπ είδωλο που θα ταράξει τα νερά. Εντελώς τυχαία πέφτει πάνω σε έναν σέξι Κρητικό αγρότη και… χάνει το μυαλό της. Ο Άκης είναι το ωραιότερο πλάσμα του κόσμου, ένας απίστευτα γοητευτικός νέος άνδρας και, το κυριότερο, τραγουδάει κιόλας. Αμέσως αποφασίζει να γίνει η μέντοράς του, να τον διδάξει τα πάντα και να τον κάνει μεγάλο σταρ. Επίσης, παρότι τον έχει ερωτευτεί παράφορα, αποφασίζει να μείνει μακριά του και να μην μπλέξει τη δουλειά με τα προσωπικά. 

Άραγε θα τα καταφέρει να αντισταθεί; Ή μήπως αυτός ο έρωτας έχει έρθει για να φέρει τα πάνω κάτω στη ζωή της κι είναι πραγματικά… ακαταμάχητος;

Ποια όμως είναι η κ.Γεωργία Δεμίρη;Ας την γνωρίσουμε μέσω του βιογραφικού της και μερικών ερωτήσεων  μου που με προθυμία δέχθηκε να απαντήσει και την ευχαριστώ πολύ!!!!!

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ
Η ΓΕΩΡΓΙΑ ΔΕΜΙΡΗ γεννήθηκε στον Πειραιά. Σπούδασε αγγλική φιλολογία κι εργάστηκε για πολλά χρόνια στον τομέα της επικοινωνίας σε ΜΜΕ όπως το STAR CHANNEL, o ANT1, o ALPHA κ.ά. Παράλληλα με τη συγγραφή ασχολείται επαγγελματικά με τη μετάφραση λογοτεχνικών κειμένων. Από τις Εκδόσεις ΨΥΧΟΓΙΟΣ κυκλοφορούν οκτώ μυθιστορήματά της.

Ζητείται επειγόντως γαμπρός(2009),Πες το ψέματα!(2010),Κάπου σε ξέρω(2011),Επάγγελμα αρραβωνιαστικά(2012),Η ζωή είναι γλυκιά(2013),Νύφη με το ζόρι(2014),Ντετέκτιβ μόνη ψάχνει(2015),Ακαταμάχητος(2017)




ΕΡΩΤΗΣΗ:1)Σε ποια ηλικία ήταν η πρώτη επαφή σας με το βιβλίο. Θυμάστε το πρώτο βιβλίο που  διαβάσατε; 
Άρχισα να διαβάζω από πολύ μικρή.  Δεν θυμάμαι ακριβώς σε ποια ηλικία.  Ένα απ’ τα πρώτα βιβλία που διάβασα ήταν το «Ένα παιδί μετράει τ’ άστρα» του Μενέλαου Λουντέμη.

ΕΡΩΤΗΣΗ:2)Έχετε συγκεκριμένη προτίμηση στα λογοτεχνικά σας αναγνώσματα;
Όχι, συνήθως διαβάζω όλα τα είδη, αρκεί να είναι τα βιβλία καλογραμμένα.   Αν έπρεπε να διαλέξω οπωσδήποτε ένα είδος, θα έλεγα τα ψυχολογικά θρίλερ.

ΕΡΩΤΗΣΗ:3)Θα μπορούσατε να μου πείτε μερικούς από τους αγαπημένους σας συγγραφείς ή σας ...βάζω δύσκολα; 
Ο Νίκος Καζαντζάκης είναι ο αγαπημένος μου Έλληνας συγγραφέας με διαφορά.  Εκτός από αυτόν μου αρέσουν πάρα πολλοί, Έλληνες και ξένοι και δεν  θα έφταναν δέκα σελίδες για να τους απαριθμήσω.
  
ΕΡΩΤΗΣΗ:4)Τι αποτέλεσε το έναυσμα για να ξεκινήσετε να γράφετε; 
Μου άρεσε να διηγούμαι ιστορίες από παιδί κι όλοι μου έλεγαν ότι τις διηγούμουν καλά.  Και  μπορεί να ακουστεί κλισέ, αλλά είχα μια φιλόλογο, που επέμενε ότι έπρεπε να γράψω μια μέρα και τα λόγια της είχαν εντυπωθεί στο μυαλό μου.

ΕΡΩΤΗΣΗ:5)Πως ξεκίνησε η συγγραφή του βιβλίου σας ''Ακαταμάχητος'' γιατί επιλέξατε αυτόν τον τίτλο και αυτό το εξώφυλλο; Πείτε μου δύο λόγια για την ιστορία…
Αφορμή για τη συγγραφή αυτού του βιβλίου υπήρξε ένα πραγματικό πρόσωπο, ένας πολύ ωραίος άνδρας, που τραβούσε τις γυναίκες σαν μαγνήτης.  Με κεντρικό χαρακτήρα αυτό το άτομο έγραψα την ιστορία του «Ακαταμάχητου».  Ηρωίδα είναι η Αφροδίτη, ανώτερο στέλεχος σε δισκογραφική εταιρεία, που ψάχνει ένα καινούργιο ποπ είδωλο.  Ο δρόμος της τη φέρνει στην Κρήτη κι εκεί γνωρίζει τον Άκη, έναν πανέμορφο Κρητικό, που τραγουδάει και λίγο.    Η Αφροδίτη αποφασίζει ότι η ομορφιά του είναι αρκετή, για να τον κάνει σταρ κι έτσι ξεκινάει η περιπέτεια.   Τον τίτλο τον βρήκε η διευθύντρια εκδόσεων του εκδοτικού μου οίκου, η Αγγέλα Σωτηρίου.  Το εξώφυλλο επελέγη από τις εκδόσεις Ψυχογιός και με βρήκε απόλυτα σύμφωνη, γιατί ταιριάζει με το πνεύμα του βιβλίου.

ΕΡΩΤΗΣΗ:6)Ποιον ήρωα ξεχωρίζετε από τα έργα σας και γιατί;
Όλους τους αγαπώ, σαν να είναι υπαρκτά πρόσωπα, αλλά ιδιαίτερη συμπάθεια έχω στη Ζωή από το βιβλίο «Η Ζωή είναι γλυκιά».

ΕΡΩΤΗΣΗ:7)Υπάρχει κάποιο έργο σας που σας δυσκόλεψε στην ολοκλήρωση του;
Όχι.

ΕΡΩΤΗΣΗ:8)Λαμβάνετε μηνύματα με απόψεις αναγνωστών; Πόσο σας επηρεάζουν οι παρατηρήσεις τους?
Λαμβάνω μηνύματα με απόψεις αναγνωστών και τα διαβάζω με προσοχή.  Οι αρνητικές παρατηρήσεις, αν είναι καλοπροαίρετες κι όχι υποβολιμαίες, λαμβάνονται σοβαρά υπόψη.  Ωστόσο επειδή είμαι πάρα πολύ αυστηρή με τον εαυτό μου, συνήθως εντοπίζω εγώ πρώτη τα λάθη μου και τις ελλείψεις μου.

ΕΡΩΤΗΣΗ:9)Έχετε επιλέξει να κινηθείτε στο Κοινωνικό-Αισθημάτικο με άφθονο χιούμορ μυθιστόρημα. Τι θεωρείτε πιο δύσκολο: τη συγγραφή ενός δραματικού ή ενός χιουμοριστικού μυθιστορήματος? Θεωρείτε πως είναι πιο δύσκολο για έναν συγγραφέα να προκαλέσει το ...γέλιο απ' ότι το ...κλάμα ενός αναγνώστη?
Σαφώς κι είναι πιο δύσκολο να προκαλέσεις το γέλιο και καμιά φορά ακόμη και το χαμόγελο του αναγνώστη.  Το πρόβλημα είναι ότι, όταν κάποιος επιλέγει ένα δραματικό βιβλίο δεν έχει την απαίτηση να κλάψει ντε και καλά.  Αντιθέτως, όταν επιλέγει ένα χιουμοριστικό, αν δεν γελάσει, θεωρεί το βιβλίο αποτυχία.  Εκεί έγκειται η όλη δυσκολία νομίζω.

ΕΡΩΤΗΣΗ:10)Τελικά, συγγραφέας γεννιέσαι ή γίνεσαι; 
Κάποιοι γεννιούνται και κάποιοι γίνονται.  Ενίοτε και με το στανιό. 
ΕΡΩΤΗΣΗ:11)Έχετε ήδη ξεκινήσει να προετοιμάζετε/γράφετε κάτι καινούριο? Μήπως έχετε και άλλες ανέκδοτες ιστορίες?
Έχω ξεκινήσει να γράφω κάτι καινούργιο στο μυαλό μου και να κρατάω σημειώσεις.  Έχω ανέκδοτες ιστορίες, οι οποίες λόγω θέματος μάλλον θα παραμείνουν ανέκδοτες.

ΕΡΩΤΗΣΗ:12)Ποιο βιβλίο διαβάζετε αυτό το διάστημα;
«Οικογενειακά μυστικά», της Camilla Lackberg.  

ΕΡΩΤΗΣΗ:13)Θα ήθελα να μοιραστείτε με τους αναγνώστες του blog μας, τη φράση που σας εκφράζει, το τραγούδι που σας αντιπροσωπεύει και την αγαπημένη σας ταινία. Ίσως είναι περισσότερα από ένα, αλλά πείτε τα πρώτα που σας έρχονται στο μυαλό για το καθένα από αυτά…
Φράση: Keep walking
Τραγούδι: “My way”
Αγαπημένη ταινία: “All that jazz”
Σας ευχαριστώ πολύ για τις ενδιαφέρουσες ερωτήσεις.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου