Βιβλιο

Βιβλιο
ΜΕ αρέσει το βιβλίο ΑΦΟΥ!!! και η αγάπη μου αυτή με ώθησε στη δημιουργία αυτού του ιστολογίου όπου θα μοιράζομαι την αγάπη μου αυτή παρουσιάζοντας σας τις απόψεις μου για τα βιβλία που με ταξιδεύουν καθώς και προτάσεις ,νέες κυκλοφορίες καθιερωμένων και πρωτοεμφανιζόμενων συγγραφέων καθώς και βιβλιοπαρουσιάσεις στην πόλη μου Θεσσαλονίκη ΑΦΟΥ !!!

Πέμπτη 29 Δεκεμβρίου 2016

ΣΜΑΡΑΓΔΗ ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΥ-ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΟΣΤΡΙΑ

"Χρόνια πολλά, χρόνια δημιουργικά, χρόνια ευλογημένα. Πάντα ο ήλιος να φωτίζει τις ζωές όλων μας σε κάθε γωνιά της γης και να ζούμε την κάθε στιγμή σαν μια αιωνιότητα...."

ΣΜΑΡΑΓΔΗ ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΥ

1 σχόλιο:

  1. Λόγια Καρδιάς, γεμάτα Αγάπη κι ευαισθησία!
    Καλή και δημιουργική κι εμπνευσμένη Χρονιά, εύχομαι από τα πέρατα της ψυχής μου, στην πανέμορφη ομάδα, στους ιδρυτές της, καθώς και στην εξαιρετική συγγραφέα Σμαραγδή Μητροπούλου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή