Βιβλιο

Βιβλιο
ΜΕ αρέσει το βιβλίο ΑΦΟΥ!!! και η αγάπη μου αυτή με ώθησε στη δημιουργία αυτού του ιστολογίου όπου θα μοιράζομαι την αγάπη μου αυτή παρουσιάζοντας σας τις απόψεις μου για τα βιβλία που με ταξιδεύουν καθώς και προτάσεις ,νέες κυκλοφορίες καθιερωμένων και πρωτοεμφανιζόμενων συγγραφέων καθώς και βιβλιοπαρουσιάσεις στην πόλη μου Θεσσαλονίκη ΑΦΟΥ !!!

Τετάρτη 21 Δεκεμβρίου 2016

ΘΑΛΕΙΑ ΚΟΥΝΟΥΝΗ-ΚΡΑΤΑ ΜΕ... Η ΚΙΒΩΤΟΣ ΣΑΛΠΑΡΕΙ-ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΛΙΒΑΝΗ

Εχάρηκα που η Θάλεια εθκιάλεξεν του λόου μου για να σας δώκω τις ευτζιές μου για τα Γριστούγεννα. Εχάρηκα, γιατί τούτα τα λόγια της μάνα μου, που τα φυλάω σφιχτά μες την καρκιά μου, ε να θκιαβαστούν που καμπόσους, τζιαι θαρκούμαι ε σαν να τη μνημονεύκω:
«Τις ευτζιές, γιόκκα μου, να μεν τις χαρκέσαι για μούχτιν. Να βάλλεις με τον νου σου, πως η αξία τους ε καμπόση. Κάθε ευτζιή που διάς, να θαρκέσαι πως την επκιέρωσες με γρουσάφι. Για να βαρεί ο λόος σου, τζιαι για να αγρωνίζεις κάθε της λέξη».
Εύκομαι σας, τολοιπόν, να έσιετε υγεία τζιαι αγάπη σε ούλον σας τον βίον!
Έκαμα τον λοαρκασμό μου, τζιαι ε βαστώ άλλους ππαράες για να σας πω περίτου λόγια. Αμά θαρκούμαι, πως αν πιάσει τούτη η ευτζίη μου, ε να ‘σαστε πολλά καλά. Τζιαι η ψυσιή σας ε να γιομάτη…

Ευχές του Μιχαήλη ήρωα του βιβλίου ''Κράτα με.... η κιβωτός σαλπάρει'' της κ.Θάλειας Κουνούνη που κυκλοφορεί από τον Εκδοτικός Οργανισμός Λιβάνη - Livani Publishing Organization!!!



                                                                                  Περιγραφή:
 Είσαι άνθρωπος και είναι φυσικό να πονάς... Για τους δικούς σου λόγους, για τη δική σου ζωή, γι’ αυτό που ζητάς και δεν έρχεται...
Οχτώ διαφορετικοί άνθρωποι, οχτώ δαρμένες ψυχές, οχτώ διαφορετικά «ζητούμενα» παγιδεύονται σε μία σάλα από ένα μυστηριώδη άνθρωπο, μα ταυτόχρονα γι’ αυτούς σανίδα σωτηρίας... Είναι πρόθυμος να τους δώσει ό,τι επιθυμούν, σε κάποιον ένα παιδί, σε κάποιον άλλο ένα παχυλό μεροκάματο, σ’ άλλον ίσως τον ίδιο το θάνατο...
Παίζει με τις ζωές τους και μέσα από έντονες συζητήσεις που αναζωπυρώνουν την αιώνια πάλη του καλού με το κακό κινεί τα νήματα για να ξεδιπλώσει τα μυστικά της ψυχής τους...
Ποιος είναι; Γιατί το κάνει αυτό; Ίσως, αν ήξεραν τι τους περιμένει, αυτό που θα έλεγαν να ήταν: «Κράτα με... η Κιβωτός σαλπάρει».
Κι εσύ, σαν άνθρωπος που επίσης πονά, θα ταξιδέψεις τώρα μαζί τους. Μπορείς να το αντέξεις;
«Έτσι ξεκινά το ταξίδι µας στην Κιβωτό. ?εν ξέρω πόσες φουρτούνες και πόσες καταιγίδες θα συναντήσουµε, αν θα υπάρξει µια σύγκρουση που θα αφήσει συντρίµµια πίσω της. Το σίγουρο όµως είναι ότι έχω αναλάβει να σας παραδώσω όλους σώους µόλις ολοκληρωθεί το ταξίδι, χωρίς καµιά απώλεια.
»Στο τέλος του ταξιδιού πρέπει όλοι να στέκεστε στα πόδια σας.
»Αύριο εσείς θα πιάσετε το τιµόνι της Κιβωτού και θα κυλήσετε πάνω στα κύµατα που δεν είναι τίποτ’ άλλο από τα αισθήµατα που κουβαλούν οι ψυχές σας».



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου