Βιβλιο

Βιβλιο
ΜΕ αρέσει το βιβλίο ΑΦΟΥ!!! και η αγάπη μου αυτή με ώθησε στη δημιουργία αυτού του ιστολογίου όπου θα μοιράζομαι την αγάπη μου αυτή παρουσιάζοντας σας τις απόψεις μου για τα βιβλία που με ταξιδεύουν καθώς και προτάσεις ,νέες κυκλοφορίες καθιερωμένων και πρωτοεμφανιζόμενων συγγραφέων καθώς και βιβλιοπαρουσιάσεις στην πόλη μου Θεσσαλονίκη ΑΦΟΥ !!!

Σάββατο 24 Δεκεμβρίου 2016

ΜΑΡΙΑ ΠΕΤΤΑ-ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΠΟΥ ΝΟΣΤΑΛΓΗΣΑ-ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΕΞΗ

Δεν είναι δύσκολο να αγγίξεις την ευτυχία και να την κρατήσεις, όταν έχεις τα πολυτιμότερα αγαθά, την υγεία και την ελευθερία! Εύχομαι αυτά τα Χριστούγεννα να αφυπνιστούν συνειδήσεις, ώστε να χαιρόμαστε πιο πολύ γι αυτά που έχουμε και να σταματήσουμε να λυπόμαστε γι αυτά που δεν έχουμε. Να δώσουμε λόγους στον εαυτό μας να χαμογελάει πιο συχνά! Να προσφέρουμε στον συνάνθρωπο που έχει ανάγκη, έστω ένα χαμόγελο, θα τον κάνει να νιώσει καλύτερα. Εγώ η Έρη, η ηρωίδα του βιβλίου «Τα μάτια που νοστάλγησα» εύχομαι σ’ όλους εσάς να περάσετε όμορφα τις γιορτές, κοντά στους ανθρώπους που αγαπάτε! Όσο για τον χρόνο που φεύγει εύχομαι να πάρει μαζί του όλες τις στεναχώριες και τα βάσανα κι ο νέος που έρχεται να εκπληρώσει τα όνειρα σας! Ευλογημένα Χριστούγεννα!

Έρη ηρωίδα του βιβλίου ''Τα μάτια που νοστάλγησα'' της κ.Μαρίς Πέττα που κυκλοφορεί από τις  Εκδοσεις ΕΞΗ !!!


Λένε πως όσο ζούμε ονειρευόμαστε… μέχρι την τελευταία μας πνοή. Εγώ σταμάτησα να ονειρεύομαι τη στιγμή που ορκίστηκα να μην προδώσω ποτέ το μυστικό της. Ακόμα και τα όνειρα που έκανα παιδί ξεθώριασαν στη μνήμη μου. Η αδικία μού χάραζε την ψυχή σαν κοφτερή λεπίδα… Όλοι είχαν στραφεί εναντίον μου, ακόμη και η ίδια μου η μάνα. Αυτή με καταδίκασε σε ισόβια κάθειρξη. Στο μόνο που ήλπιζα ήταν η λύτρωση…
Όμως, οι άνθρωποι ποτέ δεν σταματούν να ονειρεύονται. Ποτέ δεν λησμονούν αυτό που τους δίνει πνοή να συνεχίζουν.
Ένας όρκος σιωπής, μια αλήθεια που δεν πρέπει να αποκαλυφθεί κι ένας απρόσμενος έρωτας κινούν τα νήματα αυτής της συγκλονιστικής ιστορίας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου