Βιβλιο

Βιβλιο
ΜΕ αρέσει το βιβλίο ΑΦΟΥ!!! και η αγάπη μου αυτή με ώθησε στη δημιουργία αυτού του ιστολογίου όπου θα μοιράζομαι την αγάπη μου αυτή παρουσιάζοντας σας τις απόψεις μου για τα βιβλία που με ταξιδεύουν καθώς και προτάσεις ,νέες κυκλοφορίες καθιερωμένων και πρωτοεμφανιζόμενων συγγραφέων καθώς και βιβλιοπαρουσιάσεις στην πόλη μου Θεσσαλονίκη ΑΦΟΥ !!!

Δευτέρα 14 Νοεμβρίου 2016

Ο ΧΡΟΝΟΣ ΜΕΤΡΑ ΑΝΑΠΟΔΑ-Γνωρίστε τη συγγραφέα του κ.ΝΕΦΕΛΗ ΚΑΖΑΚΗ μέσω της συνέντευξης της στο blog μας ΑΦΟΥ!!!

...Όχι, δε λέω πως υπάρχουν πνεύματα. Δεν υπάρχουν φαντάσματα, δεν υπάρχει κόλαση ούτε και παράδεισος. Όταν πεθαίνουμε γινόμαστε χώμα και λίπασμα γι’ αυτούς που είναι να ’ρθουν. Και η ζωή μας... η ζωή μας γίνεται παρακαταθήκη και, αν το κληροδότημά μας ήταν καλό, κρίνεται από τα δικαιώματα που έχουν τα παιδιά μας...
Μια ιστορία που εκτυλίσσεται εκεί όπου μπερδεύονται πραγματικότητα και ψευδαισθήσεις, λογική και παράλογο, δίκαιο και άδικο, ηθικό και ανήθικο, ελπίδα και αυταπάτες. Μια ιστορία που δε θα μπορούσε να έχει παρά μόνο ένα τέλος.
Και ποια είμαι εγώ που σας μιλάω; Μια από εσάς. Κι αν ξέρω κάτι παραπάνω, αυτό είναι η ζωή που έζησα. Τους αγάπησα τους ανθρώπους με όλη μου την καρδιά, όμως δεν ήξερα τι έπρεπε να κάνω για το καλό τους. Δεν ήξερα και έκανα λάθη, μεγάλα λάθη και σοβαρά. Το σοβαρότερο απ’ όλα είναι που άργησα. Άργησα και να αγαπήσω και να μιλήσω και να πω και να κάνω.



Ποια όμως είναι η κ.Νεφέλη Καζάκη??Ας την γνωρίσουμε μέσω μερικών ερωτήσεων μου που με προθυμία δέχθηκε να απαντήσει και την ευχαριστώ πολύ!!!!
Η Νεφέλη Καζάκη γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη το 1988.
Ζει και εργάζεται εκεί.
ΕΡΩΤΗΣΗ:1)Σε ποια ηλικία ήταν η πρώτη επαφή σας με το βιβλίοΘυμάστε το πρώτο βιβλίο που διαβάσατε;
Το πρώτο βιβλίο που διάβασα και θυμάμαι και αυτό βλέπω σαν πρώτη επαφή είναι ο Αλχημιστής. Σε ηλικία περίπου δέκα ετών.

ΕΡΩΤΗΣΗ:2)Έχετε συγκεκριμένη προτίμηση στα λογοτεχνικά σας αναγνώσματα;

Κυρίως προτιμώ τα αστυνομικά. 

ΕΡΩΤΗΣΗ:3)Θα μπορούσατε να μου πείτε μερικούς από τους αγαπημένους σας συγγραφείς ή σας ...βάζω δύσκολα;

Ο αγαπημένος μου συγγραφέας είναι ο Ντοστογιέφσκι. Άλλοι αγαπημένοι συγγραφείς είναι ο Στίβεν Κινγκ, η Τζίλιαν Φλιν, ο Αντώνης Σαμαράκης. 

ΕΡΩΤΗΣΗ:4)Τι αποτέλεσε το έναυσμα για να ξεκινήσετε να γράφετε;

Έναυσμα... ήταν σε μια δύσκολη φάση της ζωής μου η ανάγκη να εκφραστώ, να πω αυτά που δε μπορούσα να πω με άλλο τρόπο. 

ΕΡΩΤΗΣΗ:5)Πως ξεκίνησε η συγγραφή του βιβλίου σας Ο χρόνος μετρά ανάποδα?
Κατ’ αρχάς ξεκίνησα τη συγγραφή του τα πρώτα χρόνια της κρίσης. Μέσα σε όλες τις εξελίξεις που είχαμε τότε και τη στάση του κόσμου απέναντι σε αυτές ήταν ένας τρόπος για να πάρω θέση στα πράγματα. Δεν ήταν, δηλαδή, έμπνευση της στιγμής ή κάτι τέτοιο. 

ΕΡΩΤΗΣΗ:6)Μια και είναι το πρώτο σας βιβλίο και δεν γνωρίζουμε τη γραφή σας τι πιστεύεται ότι προκαλεί τον αναγνώστη να σας διαβάσει,να σας γνωρίσει?Το εξώφυλλο?Το οπισθόφυλλο?Πείτε μου δυο λόγια για την ιστορία.....

Έχει γίνει σίγουρα πολύ καλή δουλειά με το εξώφυλλο και για το οπισθόφυλλο εκτιμώ ότι προϊδεάζει για το περιεχόμενο του βιβλίου, δε μπορώ όμως να κρίνω γιατί σαν αναγνώστρια για να καταλήξω διαβάζω πάντα την τελευταία σελίδα. 
Είναι μια ιστορία για το πώς ο άνθρωπος μαθαίνει και συνηθίζει στα κακώς κείμενα της καθημερινότητας, στην αδικία, στη βία, και θεωρώντας την κατάστασή του μόνιμη και αδιέξοδη καταλήγει  να παραλογίζεται

ΕΡΩΤΗΣΗ:7)Έχετε ξεκινήσει να γράφετε κάτι καινούριο?

Όχι ακόμα. Έχω κάτι στο μυαλό μου και το δουλεύω, αλλά δεν έχει μπει ακόμα στο χαρτί. 

ΕΡΩΤΗΣΗ:8)Ποιο βιβλίο διαβάζεται αυτές τις μέρες ?

Αυτές τις μέρες «Το μαύρο τραγούδι της Μασσαλίας» του Ζαν Κλωντ Ιζζό. 

ΕΡΩΤΗΣΗ:9)Θα ήθελα να μοιραστείτε με τους αναγνώστες του blog μαςτη φράση που σας εκφράζειτο τραγούδι που σας αντιπροσωπεύει και την αγαπημένη σας ταινία.Ίσως  είναι περισσότερα από ένααλλά πείτε τα πρώτα που σας έρχονται στο μυαλό για το καθένα από αυτά....
Η φράση που με εκφράζει είναι το «Τι ποιότητα ζωής είναι αυτή;». Το τραγούδι που με αντιπροσωπεύει  «Το δίκιο μου» και η αγαπημένη μου ταινία είναι το «Θα σε δω στην κόλαση αγάπη μου»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου