Βιβλιο

Βιβλιο
ΜΕ αρέσει το βιβλίο ΑΦΟΥ!!! και η αγάπη μου αυτή με ώθησε στη δημιουργία αυτού του ιστολογίου όπου θα μοιράζομαι την αγάπη μου αυτή παρουσιάζοντας σας τις απόψεις μου για τα βιβλία που με ταξιδεύουν καθώς και προτάσεις ,νέες κυκλοφορίες καθιερωμένων και πρωτοεμφανιζόμενων συγγραφέων καθώς και βιβλιοπαρουσιάσεις στην πόλη μου Θεσσαλονίκη ΑΦΟΥ !!!

Σάββατο 22 Οκτωβρίου 2016

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ''ΕΡΩΤΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΜΑΧΗ'' ΚΑΙ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΗΣ Κ.ΣΟΦΙΑΣ ΚΟΡΩΝΙΔΟΥ

                          Σε μια όμορφη ατμόσφαιρα πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 7 Οκτωβρίου και ώρα 19.00 στο Βιβλιοπωλείο Μαλλιάρης Παιδεία(Δημ.Γούναρη 39) στη Θεσσαλονίκη η παρουσίαση του βιβλίου Έρωτας από την πρώτη μάχη της συγγραφέως κ.Σοφίας Κορωνίδου που κυκλοφορεί από τις Εκδόσεις Ωκεανός.
Τη συγγραφέα και το βιβλίο της  παρουσίασαν οι κ.Βούλα Παπατσιφλικιώτη: δημοσιογράφος-βρεφονηπιοκόπος-συγγραφέας και η κ.Μάρα Ράκα: Μουσικός-αγιογράφος.
Αποσπάσματα διάβασε η κ.Βιργινία Κροντηρά που είναι φανατική αναγνώστρια του βιβλίου αντί της κ.Μαργαρίτας Μιχαηλίδου-κτηνίατρος η οποία λόγω μιας ξαφνικής ίωσης δεν ήταν δυνατό να παρεβρεθεί.
Στο τέλος της παρουσίασης η κ.Κορωνίδου υπέγραψε αντίτυπα του βιβλίου της και φωτογραφήθηκε με τους αναγνώστες της.



Η ΑΦΟΥδένια φωτογραφία μας !!!

Ποια όμως είναι η κ.Σ.Κορωνίδου?Ας την γνωρίσουμε μέσω ενός μικρού βιογραφικού και μερικών ερωτήσεων μου, που με προθυμία δέχθηκε να απαντήσει,και την ευχαριστώ πολύ!!!!!!


Σύντομο Βιογραφικό: 
Γεννήθηκε και ζει στη Θεσσαλονίκη μαζί με το σύζυγο της και τη μικρή της κόρη. Έχει σπουδάσει στη σχολή μεταφραστών της Ελληνοαμερικάνικης Ένωσης και στη σχολή γραμματέων του Κολλεγίου Ανατόλια. Έχει εργαστεί ως μεταφράστρια και ως γραμματέας για πολλά χρόνια. Μιλάει αγγλικά και ιταλικά.
Το Έρωτας με την πρώτη μάχη είναι το πρώτο της μυθιστόρημα και κυκλοφόρησε από τις εκδόσεις Ωκεανός τον Μάρτιο του 2016.



Ερώτηση:1)Σε ποια ηλικία ήταν η πρώτη επαφή σας με το ...βιβλίο και πείτε μου αν θυμάστε το πρώτο βιβλίο που διαβάσατε.
Απάντηση: Από τις πιο παλιές μου παιδικές αναμνήσεις ακόμα, θυμάμαι τον εαυτό μου να ξεφυλλίζει, να χαζεύει εικόνες και αργότερα να μελετά ή/και να εξαφανίζεται από την πραγματικότητα χαμένος στις σελίδες ενός βιβλίου. Είτε ήταν παραμύθι, είτε ελληνική μυθολογία, είτε αργότερα παιδικό και εφηβικό μυθιστόρημα. Θυμάμαι τον εαυτό μου στις πρώτες τάξεις του δημοτικού να γίνομαι ήδη μέλος της βιβλιοθήκης του σχολείου και φίλους, συγγενείς και γείτονες να «απαλλάσσονται» από παλιά βιβλία, φέρνοντάς τα στο σπίτι μας με τις κούτες! Συγκεκριμένη ηλικία δε θυμάμαι να σου πω, έχω την αίσθηση όμως, πως μαζί με το πρώτο μπιμπερό μου, μου άφησαν στην κούνια μου και ένα βιβλίο!
Το πρώτο βιβλίο που διάβασα ήταν σίγουρα παραμύθι. Ένα από αυτά που αγόραζαν οι γονείς μας για μένα και τον αδερφό μου. Όμως δεν είμαι σίγουρη ποιο απ’ όλα. Πάντως, το πρώτο βιβλίο που δανείστηκα από την σχολική βιβλιοθήκη ήταν «Τα ψηλά βουνά» του Ζαχαρία Παπαντωνίου.

Ερώτηση:2)Διαβάζετε κάποιο συγκεκριμένο είδος λογοτεχνίας περισσότερο (κοινωνικό,αισθηματικό,αστυνομικό,.....) και αν όχι ποιο είναι το αγαπημένο σας?
Απάντηση:Διαβάζω σχεδόν τα πάντα ανάλογα με τη διάθεση μου. Με τα χρόνια βέβαια έχω γίνει λιγάκι πιο επιλεκτική καθώς και ο χρόνος μου είναι πιο περιορισμένος, αλλά δεν «σνομπάρω» κανένα είδος και κανένα συγγραφέα, αρκεί η ιστορία του/της να είναι καλογραμμένη και να είναι ποτισμένη με την ιδιαίτερη μυρωδιά του δημιουργού της. Πάντως, λατρεύω και λάτρευα πάντα τα αστυνομικά μυθιστορήματα και συνήθως φροντίζω να έχω ένα στο κομοδίνο μου.

Ερώτηση:3)Θα μπορούσατε να μου πείτε μερικούς από τους αγαπημένους σας συγγραφείς ή σας ...βάζω δύσκολα?
Απάντηση:Όντως δύσκολη ερώτηση. Ανάλογα με την εποχή και την ηλικία, έχω αγαπήσει και ενθουσιαστεί με πάμπολλους συγγραφείς. Αν έκανα όμως μια πολύ σύντομη λίστα με αυτούς που απέκτησαν μια κάπως μόνιμη θέση στην καρδιά μου, θα διάλεγα πρώτο τον Γκαμπριέλ Γκαρσία Μαρκές και έπειτα τον Νίκο Καζαντζάκη, την Φρανσουάζ Σαγκάν, τον Τομ Ρόμπινς και τον Χαρούκι Μουρακάμι. Επίσης, αγαπώ πολύ τα αστυνομικά μυθιστορήματα του Χένινγκ Μανκέλ.

Ερώτηση:4)Τι αποτέλεσε το έναυσμα για να ξεκινήσετε να γράφετε?
Απάντηση:Από πολύ μικρή έγραφα σύντομες ιστορίες, ποιήματα και στίχους, που συνόδευαν την περιγραφή της ημέρας και των μυστικών μου στο κοριτσίστικο μου ημερολόγιο, το οποίο στη συνέχεια διπλοκλείδωνα με μια παιδική κλειδαριά σε σχήμα καρδιάς. Παρότι ήμουν ένα κοινωνικό παιδί, υπήρχαν κομμάτια μου που φοβόμουν να μοιραστώ με τους άλλους και τα κρατούσα μόνο για μένα. Το έναυσμα φαντάζομαι ήταν, άλλοτε η ανάγκη μου να ξαλαφρώσω από το βάρος των σκέψεων μου και να ανανεώσω έτσι την παιδική ανεμελιά μου κι άλλοτε να μιμηθώ τους συγγραφείς που θαύμαζα τότε.

Ερώτηση:5)Πως ξεκίνησε η συγγραφή του Έρωτας από την πρώτη μάχη?
Απάντηση:Πάντα είχα μέσα μου την επιθυμία να γράψω μια τέτοια ιστορία, αλλά, όπως αποδείχτηκε, ο σπόρος της έμπνευσης μου χρειαζόταν τον κατάλληλο χώρο για να φυτευτεί και τον κατάλληλο χρόνο για να βγάλει καρπό και να ωριμάσει. Όταν λοιπόν βρέθηκα σε μία κατάσταση που όχι μόνο μου επέτρεπε αλλά και με πρόσταζε να δημιουργήσω για να επιβιώσω πνευματικά, ξεκίνησα να γράφω μια ιστορία που θα κάλυπτε το βουητό του κενού γύρω μου και θα με έσωζε από τον εαυτό μου.

Ερώτηση:6)Μια και είναι το πρώτο σας βιβλίο και δεν γνωρίζουμε τη γραφή σας τι πιστεύεται ότι προκαλεί τον αναγνώστη να σας διαβάσει,να σας γνωρίσει?Το εξώφυλλο?Το οπισθόφυλλο?Πείτε μου δυο λόγια για την ιστορία.....
Απάντηση:Εκ πρώτης όψεως, θεωρώ ότι το εξώφυλλο είναι αρκετά ελκυστικό ώστε να τραβήξει την προσοχή του αναγνώστη, ανάμεσα σε δεκάδες άλλα βιβλία, και να τον προκαλέσει να ρίξει μια ακόμα ματιά. Όταν λοιπόν σηκώσει το βιβλίο από τη θέση του, μελετήσει τα χρώματα του, εστιάσει στον τίτλο του και νιώσει το βάρος του στα χέρια του, η ιστορία στο οπισθόφυλλο θα του δώσει μια πολύ συγκεκριμένη ιδέα για το τι κρύβεται μέσα στις σελίδες του. Φυσικά, το τι ακριβώς θα δει και θα νιώσει, θα το μάθει μόνον όταν θα έχει διαβάσει και το τελευταίο κεφάλαιο, καθώς δεν υπάρχει τρόπος να μεταφερθεί με άλλον τρόπο και από πριν. Κι αυτό γιατί όπως κάθε ιστορία είναι διαφορετική έτσι και κάθε αναγνώστης είναι διαφορετικός, αισθάνεται διαφορετικά, και αντιλαμβάνεται αυτό που διαβάζει με τον δικό του τρόπο.
Η ιστορία μου εξελίσσεται στο Βερολίνο και είναι μια ιστορία παθιασμένου έρωτα ανάμεσα σε δύο εντελώς διαφορετικούς ανθρώπους, δοσμένη με όσο περισσότερο ρεαλισμό και χιούμορ γινόταν να δοθεί σε μια ρομαντική ιστορία αγάπης. Η βασική ηρωίδα μου και αφηγήτρια της ιστορίας, η Μυρτώ, είναι «το κορίτσι της διπλανής πόρτας», έξυπνη και αφελής, γκαφατζού και γοητευτική, πεισματάρα και τρυφερή, και καταφέρνει να κερδίσει με την αυθεντικότητα και το πάθος της την καρδιά του πολύ ελκυστικού και ώριμου Γκερτ. Το μονοπάτι της αγάπης τους όμως αποδεικνύεται δύσβατο και τα εμπόδια είναι πολλά. Οπότε μένει να δούμε, εάν στο τέλος θα κατορθώσουν να φτάσουν στο τέρμα του πιασμένοι χέρι-χέρι ή ο καθένας θα ακολουθήσει το δικό του δρόμο.

Ερώτηση:7) Έχετε ξεκινήσει να γράφετε κάτι καινούριο?
Απάντηση:Γράφω ήδη δύο ιστορίες που ψάχνουν το τέλος τους.


Ερώτηση:8)Ποιο βιβλίο διαβάζεται αυτές τις μέρες ?
Απάντηση:Τελειώνω το «Αγριεμένοι ανάπηροι επιστρέφουν από καυτά κλίματα» του Τομ Ρόμπινς και έχω ήδη ξεκινήσει το «Ντετέκτιβ μόνη ψάχνει» της Γεωργίας Δεμίρη που μου πρότεινε μια πολύ καλή φίλη.

Ερώτηση:9)Θα μου πείτε μια φράση που σας χαρακτηρίζει/εκφράζει καθώς και ένα ...τραγούδι?
Απάντηση:Αν σε κάνει ευτυχισμένο, ακολούθησε το χωρίς δεύτερη σκέψη!
“Ο Χαρταετός” του Δημήτρη Μητροπάνου και “All you need is love” των Beatles









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου